غایبان نمایشگاه خودرو پاریس
دو برند بنتلی و لامبورگینی فولکسواگن در نمایشگاه خودرو پاریس شرکت نمیکنند، زیرا فولکسواگن بهمنظور مقابله با هزینههای رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده، مخارج شرکت در نمایشگاههای خودرو را کاهش داده است.
به گزارش خودروکار، پس از گذشت یکسال از افشای تقلب فولکس واگن در میزان انتشار گازهای آلاینده، این گروه خودروسازی هزینههای همه برندهای خود را کاهش داده است تا بودجه تغییر جهت استراتژیک در کسب و کار و میلیاردها یورو جریمه را تامین کند.
برند بنتلی اعلام کرد در نمایشگاه خودروی پاریس که قرار است هفته آینده برگزار شود، شرکت نخواهد کرد و درعوض بر رویدادهای کوچکتر در بازارهایی که مستقیما با مشتریان در ارتباط هستند، تمرکز خواهد کرد.
برند لامبورگینی نیز اعلام کرده است درمورد استراتژی شرکت در نمایشگاههای خودرو تجدید نظر کرده است. شرکت در نمایشگاههای خودرو بهویژه برای برندهای لوکس که تلاش میکنند با یکدیگر رقابت کنند، میلیونها یورو هزینه دارد.
دیگر خودروسازانی که امسال در نمایشگاه خودروی پاریس شرکت نمیکنند عبارت است؛ فورد، ولوو و آستون مارتین.
انتهای پیام/
دنیای اقتصاد